یکی از دغدغه های همیشگی عکاسان انتخاب مکان مناسب برای عکاسی است در ادامه به معرفی چند مکان دیدنی و جذاب جزیره کیش برای عکاسی خواهیم پرداخت.

کشتی یونانی

کشتی یونانی و ساحل بی نظیر آن سوژه ای فوق العاده برای عکاسان حرفه ای است. قدم زدن در شن ها، نسیم ملایم، همراه با غروب آفتاب زیبایی منظره را بیشتر می کند، نورپردازی زیبا و شن های قرمز رنگ که ناشی از زنگ زدگی آهن می باشد عکس این منظره را رویایی تر کرده است. علاوه بر آن لازم است بدانید که مجسمه و ساعتی که شبیه سکان کشتی است، در ساحل و نزدیکی این کشتی، گزینه مناسبی برای عکاسی می باشند.

بهترین لوکیشن های کیش برای عکاسی + آدرس

مسیریابی:(استان هرمزگان، جنوب غربی جزیره کیش، خیابان غروب، میدان غروب، پارک ساحلی غروب (پارک ساحلی کشتی یونانی) )

جزیره هندورابی

اگر علاقه مند به عکاسی در طبیعت و ساحل هستید جزیره هندورابی از جاذبه های بکر جزیره کیش است، این جزیره از محیطی بسیار آرام برخوردار است و نزدیکی آن به جزیره کیش باعث شده تا همواره بسیاری از مسافران تمایل به تجربه ی سفری هیجان انگیز به این جزیره بکر و مرموز را داشته باشند. این جزیره امکانات مناسبی دارد و لازم به ذکر است که آب های زلال این هندورابی را احاطه کرده اند که می توانید عکس های بسیار زیبای در این مکان ها بگیرید.

بهترین لوکیشن های کیش برای عکاسی + آدرس

مسیریابی: (استان هرمزگان، ۲۸ کیلومتری کیش)

شهر زیرزمینی کاریز

 

اگر علاقه مند به دیدن آثار تاریخی و معماری هستید شهر زیرزمینی کاریز از دست ندید در اینجا به جز عکاسی میتوانید غرفه هایی از رستوران سنتی، رستوران مدرن، صنایع دستی و موزه را مشاهده کنید.  از جمله ویژگی های بسیار جالب این مجموعه می توان به جریان آب شیرین، مرجانی بودن، گردش هوای خنک در زیرزمین، سقف مرجانی سرشار از فسیل هایی که قدمت بسیار طولانی دارند میباشند. همین ویژگی های باعث شده تا شهری زیرزمینی و منحصر به فرد در ایران و حتی کل جهان باشد.

بهترین لوکیشن های کیش برای عکاسی + آدرس

مسیریابی :(جزیره کیش، میدان المپیک، مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیر زمینی کاریز کیش)

ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش ساحلی بسیار زیبا در بخش شرقی جزیره کیش است. این ساحل با مساحت زیاد و وجود درختان نارگیل، آبهای زلال خلیج فارس  یادآور سواحل زیبای استوایی است. تمام این ویژگی‌ها باعث شده ساحل درختان نارگیل در جزیره، مکانی بی‌نظیر برای استراحت و عکاسی و تفریح باشد.

بهترین لوکیشن های کیش برای عکاسی + آدرس

مسیریابی: (هرمزگان، کیش، فردوسی، خیابان پروین اعتصامی)

 اسکله تفریحی کیش

و اما پیشنهاد آخر لذت‌بخش‌ترین کاری که در این مکان زیبا می‌توانید انجام دهید، ثبت تصاویر فوق العاده و پیاده‌روی روی ساحل و تماشای غروب خورشید است. این اسکله آب بی‌نهایت شفاف و زلالی دارد. برای همین هنگامی که کنار آب راه می‌روید، اگر چشمتان به دریا باشد، احتمالا انواع ماهی‌های رنگی نظرتان را جلب خواهند کرد. البته این تنها تفریح روی اسکله نیست. امکانات و سرگرمی‌های اسکله تفریحی کیش آن‌قدر زیاد هستند که برای امتحان همه آنها چند روز زمان نیاز خواهید داشت.

بهترین لوکیشن های کیش برای عکاسی + آدرس

مسیریابی : (استان هرمزگان، کیش، بلوار ایران، ماشه)

اگرچه جزیره کیش امکانات تفریحی بسیار زیادی دارد اما ما سعی کردیم فقط به چند مورد که مناسب عکاسی هم هست بپردازیم….

ممنون تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

مطالب مرتبط

بهترین لوکیشن های تهران برای عکاسی + آدرس