معرفی دوربین های چاپ سریع

دوربین‌های چاپ سریع که دوربین چاپ سریع Instax Mini 9 جدید ترین مدل این خانواده است طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند و فوجی فیلم یکی از محبوب‌ترین نام‌ها در میان سازندگان این دوربین‌ها بشمار می‌رود. علی رغم پیشرفت دوربین‌ گوشی‌های هوشمند و تاثیر آن‌ها در فروش دوربین‌های عکاسی کامپکت، دوربین‌های چاپ سریع به دلیل چاپ عکس در همان لحظه ثبت عکس هنوز هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و جایگزین خاصی برای آن‌ها وجود ندارد.

دوربین چاپ سریع Instax Mini 9

کمپانی فوجی‌فیلم با معرفی دوربین‌های خانواده Instax خود توانسته بخش قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. اما روز گذشته این شرکت عضوی جدید را به خانواده دوربین‌های چاپ سریع خود اضافه کرد. دوربین جدید فوجی که Instax Mini 9 نام دارد در ۵ رنگ مختلف عرضه خواهد شد که به ترتیب عبارتند از: سبز لیمویی، صورتی، سفید، آبی روشن و آبی تیره.

دوربین چاپ سریع Instax Mini 9 که جدیدترین نسخه از دوربین‌های چاپ سریع فوجی می‌باشد شباهت زیادی به دوربین Instax Mini 8 دارد و از یک آینه مخصوص سلفی بهره می‌برد که ثبت عکس‌های سلفی را به مراتب آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. همچنین با استفاده از این دوربین می‌توان عکس‌های کلوزآپ تا فاصله ۳۵ سانتی‌متری از سوژه را خلق کرد.

دوربین چاپ سریع Instax Mini 9

فوجی‌فیلم در مورد دوربین چاپ سریع Instax Mini 9 اذعان دارد که تمام ویژگی‌های محبوب و پرطرفدار Instax Mini 8 در این دوربین نیز وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به نوردهی خودکار، تنظیم خودکار روشنایی بهینه و مدهای متنوع برای عکاسی در شرایط مختلف اشاره داشت. از دیگر قابلیت‌های این دوربین Instant می‌توان به بهره‌مندی از یک منظره‌یاب ۰٫۳۷x و سیستم دریافت خودکار کاغذ چاپ اشاره داشت. همچنین به لطف برخورداری از یک فلاش داخلی می‌توان از فواصل ۰.۶ تا ۲.۷ متر را نوردهی کرد و عکس‌هایی با روشنایی مطلوب را به ثبت رساند.

لازم به ذکر است که دوربین چاپ سریع Instax Mini 9 توسط ۲ باتری سایز AA کار می‌کند و با یک بار شارژ کامل باتری می‌توان در حدود ۱۰۰ عکس را با این دوربین به ثبت رسانده و چاپ کرد. همچنین باید عنوان شود که فروش Instax Mini 9 دو فروشگاه پارساکم نمایندگی فوجی آغاز شده است و میتوانید دوربین اینستکس مینی ۹ را با گارانتی تهران فوکا با قیمتی حدود ۳۰۰ هزار تومان خریداری کنید.